Live by Night
1920s Boston. Young outlaw Joe Coughlin makes a dangerous enemy out a a powerful mob boss after stealing his money and his best girl.
Ben Affleck writes, directs, and stars in this crime drama set in Prohibition-era Boston that follows Joe Coughlin, a young outlaw climbing the ranks of organized crime. But even among criminals there are rules, and Joe broke a big one.