Interview with the Vampire
Brad Pitt and Tom Cruise star in this dark adaptation of Anne Rice's novel as two vampires bound together for eternity.
Brad Pitt and Tom Cruise star in this dark adaptation of Anne Rice's novel, in which a vampire recounts his tragic story, full of passion and moral dilemmas to a journalist, beginning with his turning two hundred years earlier.