Into the Blue
Scuba divers in the Bahamas search for hidden treasure and find themselves battling a ruthless gang of criminals after discovering a cache of cocaine.
Two young scuba divers in the Bahamas dream of finding hidden treasure, and after stumbling upon a fabled pirate wreck, they uncover a cache of cocaine and soon find themselves battling a ruthless gang of criminals in this suspense thriller.