The Da Vinci Code
A murder in the Louvre and clues in Da Vinci paintings lead to the discovery of a religious mystery protected by a secret society for 2,000 years.
A murder in the Louvre and clues in Leonardo Da Vinci paintings lead to the discovery of a religious mystery protected by a secret society for 2,000 years that could shake the foundations of Christianity.