Enter Bushworld Part Two
Sarahin aviomies kuolee, jolloin Sarah uppoutuu savenvalamiseen. Se antaa hänelle uuden tarkoituksen, mutta häntä kiusaavat jatkuvat puhelut, joiden soittaja väittää olevansa hänen kauan sitten kadonnut ystävänsä Rachel.