The Calm Before
Kingdomin juhlat ovat käynnissä kaikkien neljän yhteisön juhliessa ensimmäistä kertaa vuosikausiin. Jotkut sopimukset uusitaan, mutta toisista pitää maksaa paljon korkeampi hinta.