Kolmiosainen dokumentti seuraa The Ocean Race -tapahtumaa ja sen viittä tiimiä vuonna 2023. Aluksista saadut kulissien takaiset materiaalit näyttävät maailmanympäripurjehduksen haasteet ja draaman.