Unelmahäät: Jenna ja Jarkko - Tampere
Kausi 3, osa 8. Jenna ja Jarkko iskivät silmänsä toisiinsa jo koulussa, mutta ensitreffeihin kului vuosia. Pari perusti perheen ja avioitui maistraatissa. Päivälleen 10 vuotta treffien jälkeen liitto saa papin aamenen. (Kotimainen tosi-tv, 2019)