Tuomas-lupaus
Tuomas ja Diesel haluavat kumpikin kuljettaa saman lastin Whiffin kierrätyskeskukseen, jolloin Tuomas ehdottaa lastin jakamista kahteen pekkaan, mutta Diesel tahtookin kisata.