Finalen är här
Kolme viimeistä paria asuvat erillään ja tapaavat jälleen viimeisessä totuusseremoniassa - ovatko he löytäneet todellisen rakkauden, ja ketkä palaavat kotiin miljoona kruunua rikkaampana?