Lapsenvahtikoira
Rick ja Ginger hoitavat "suloista"siskontyttöä viikonloppuna. Kun Ginger lähtee kauppaan, Rick antaa vitsaillen Spikelle vastuun lapsen huolehtimisesta. Spike ottaa uuden tehtävänsä vakavasti vannoen, ettei lapselle tule tapahtumaan mitään.