Don't Call Me Shurley
Kun Sam ja Dean Winchester olivat vasta poikia, he menettivät äitinsä mystiselle, demoniselle yliluonnolliselle voimalle. Tämän jälkeen heidän isänsä kasvatti heistä sotilaita.