Toodle-Fucking-Oo
Kun Tony saa Meadowin kiinni juhlimisesta äitinsä vanhassa talossa, hän ja Carmela kinastelevat sopivasta rangaistuksesta. Ritchie Aprile pääsee kymmenen vuoden jälkeen vapaaksi ja kihisee innosta päästä taas toimintaan.