Sister Wives In Holiday Crisis
Kausi 2, osa 8. Kun viimeinen joulu Utahissa on vietetty, on aika puhua muutosta. Christine vastustaa muuttoa ja lapsetkin ovat vastahakoisia eroamaan ystävistään. (Sister Wives, tosi-tv, USA, 2011)