A Royal Visit
Juontaja Henry Cole ja moottoripyöräguru Sam Lovegrove matkustavat ympäri Britanniaa etsiessään vanhoja autoja, moottoripyöriä ja jopa ruohonleikkureita, joilla lyödä rahoiksi.