Drama Queens
Tarvitaanko suhteen toimimiseen draamaa? Carrie alkaa epäillä suhdettaan Aidaniin, mutta yllättävä kohtaaminen Kihon kanssa saa hänet tajuamaan, että mitä vähemmän draamaa, sitä parempi.