The Hobbit: There and Bennigan's
Robot Chickenin luojat miettivät, mitä tapahtuu, kun Dumbledore vetää Breaking Badit. Saamme nähdä, millaisia leffoja Walt Disney todella halusi tehdä. Minne lampaat menevät, kun ihmiset lopettavat niiden laskemisen? G.I. Joe Extreme!