Easter Basket
Retu ja Tahvo tappelevat Fruity Pebbles laatikosta. Lapset pitävät hauskaa Phyllis Dillerin "Ruiskuta ja pelaa" -osiossa. Egyptiläinen faarao rakentaa pyramidin Legoista.