The Explosion Implosion
Howard ja Sheldon löytävät yhteyden puhumalla pettymyksen tuottaneista isistään, kun he ajavat aavikolle laukaistakseen raketin pienoismallin. Leonardia ärsyttää, kun Pennystä tulee hänen äitinsä uusi bestis.