The Guilty Girl's Handbook
Hanna keksii epätoivoisen suunnitelman pelastaakseen äitinsä tuomiolta ja kääntyy viimeisen toivonsa eli Monan puoleen. Caleb yrittää vakuuttaa Hannalle, ettei Monaan voi luottaa, mikä saa Monan todistamaan lojaaliutensa yllättävällä tavalla.