Beware of the Dog
Tia Torres kuntouttaa kaltoinkohdeltuja amerikanpitbullterriereitä ehdonalaisvankien avulla Villalobosin pelastuskeskuksessa. Tekemistä riittää, kun työntekijöiden pyrkimyksenä on myös muuttaa ihmisten asenteita kiisteltyä ja pelättyä koirarotua kohtaan.