The Avengers
Tervetuloa O.C.:hen, jossa ystäväporukan ja heidän perheidensä elämä muuttuu pysyvästi, kun ulkopuolinen saapuu heidän varakkaaseen merenrantayhteisöönsä Kalifornian Newport Beachille Orange Countyyn.