Johannes
21-vuotias Johannes ihmettelee, miksi alastomuus on joillekin niin suuri tabu. Naked Attraction Suomessa ei onneksi tällaista riippakiveä ole, mutta löytääkö Johannes ohjelmasta rakkauden?