Beautiful Things That Come With Madness
Kun Jay ehdottaa sivutehtävää, Simonen on poikettava tehtävästään tai muuten hän saattaa rikkoa valansa. Kun mystinen pappi kaappaa Wileyn, se paljastaa yhä laajemman salaliiton. Mrs. Davis tarjoaa auttavaa kättä.