Catchment Area
Liz järkyttyy, kun hän auttaa Keviniä tämän avioerossa. Amanda taistelee trampoliinikerhosta Megin kanssa. Julia harkitsee uskontoa saadakseen Ivyn sopivalle yläasteelle.