Benedikt lähtee pohjoiseen allekirjoittaakseen sopimuksen, joka sallii hotellin rakentamisen kotikaupunkiinsa, jossa hän tapaa ex-tyttöystävänsä, joka saa hänet kieltäytymään sopimuksesta.