Missä kaikki rakastavat laulamista
Joskus pelkkä matkustamisesta haaveileminen riittää, etenkin jos olet arestissa. Aurinkoinen Italia saa Mashan laulamaan sydämensä pohjasta ja unohtamaan kaiken muun.