The Last of Us
Joelin ja Ellien menneisyys palaa piinaamaan heitä, ja kaksikko päätyy vaikeuksiin toistensa sekä vaarallisen, ennalta-arvaamattoman maailman kanssa.
Vuonna 2003 loissieni-infektio leviää ja muuttaa tartunnan saaneet ihmiset väkivaltaisiksi olennoiksi. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin karaistunut selviytyjä Joel (Pedro Pascal) palkataan salakuljettamaan Ellie (Bella Ramsey) kapinallisten Tulikärpästen luo.
Vuonna 2003 loissieni-infektio alkaa muuttaa tartunnan saaneita ihmisiä väkivaltaisiksi olennoiksi. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin selviytyjä Joel (Pedro Pascal) palkataan salakuljettamaan Ellie (Bella Ramsey) kapinallisten Tulikärpästen luo. Se, minkä piti olla nopea tehtävä muuttuu piinaavaksi matkaksi sarjassa, joka herättää videopelin eloon.