Love Shack
Räjähdysmäisen Danan luona vietetyn illan jälleen Betten on oltava rehellinen halujensa suhteen, Shane käsittelee exänsä vierailun seurauksia ja Alice kohtaa tunteensa Tomia kohtaan.