Eyes Eyes Eyes Eyes
Sarjan aloitusjakso. Nousevan kirjoittaja Arabellan projektin määräaika lähestyy kovaa vauhtia, mutta hän päättää vitkastella ja lähteä viettämään iltaa kaverinsa kanssa.