Jahti
Herman, Jens ja Leo lähtevät metsästämään näyttääkseen Mathiasille, että he pystyvät tappamaan eläimen. Samaan aikaan Mathias yrittää vakuuttaa kaverukset siitä, että hänestä on tullut vegaani.