Parmesan, Runways, Reclining Chairs
Miten valmistetaan juustojen kuningasta, parmesaania? Miten kiitorataliikenne pidetään sujuvana maailman vilkkaimmilla lentokentillä, ja miten tehdään lepotuoleja?