The Haunted Museum: 3 Ring Inferno
Zak Bagans ja Eli Roth yhdistävät voimansa ja tarjoavat katsojille kauhuantologian, jonka inspiraationa ovat Zakin henkilökohtaisesta kokoelmasta löydetyt pelottavat esineet.