Final Cancellation
Zoya vaarantaa oman tulevaisuutensa yrittäessään pelastaa Julienin maineen. Kate ja Jordan tekevät epätoivoisen suunnitelman saadakseen Gossip Girlin takaisin. Audrey ja Aki saavat yhä katkeramman Maxin mukaan juonitteluunsa.