The One with All the Haste
Monica ja Rachel ovat valmiita tekemään mitä hyvänsä saadakseen vanhan asuntonsa takaisin. Ross kosii Emilyä, joka suostuu. Frendit pelkäävät, että Ross ja Emily ovat menossa naimisiin liian nopeasti.