Bo-Freakien Rap-Sody
Kun Freddy kolaroi Schoolboy Q:n kultaisen golfauton, Q vaatii, että Freakit korvaavat sen hänelle keinolla millä hyvänsä. Gretchenin ja Franklinin suhde edistyy, kun Gretchen värvää hänet auttamaan ”Felines for Felons” -hyväntekeväisyystapahtuman kanssa.