Love Is a Weapon of Choice
Bret ja Jemaine ihastuvat naiseen, jonka kadonneella koiralla on epilepsia, mikä aiheuttaa kaksintaistelun, hyväntekeväisyystilaisuuden koirien hyväksi ja pari uutta biisiä.