My Franken-Kitchen
Pariskunta on hiljattain muuttanut perheensä usean sukupolven kotiin. Miken ja Denesen tehtävänä on pitää osa historiallisista yksityiskohdista ennallaan mutta luoda avara ja toimiva pohjaratkaisu.