An Unsellable Dilemma
Kumppanukset ostivat talon sikatilan vierestä, eikä heillä ole aavistustakaan, kuinka se myydään. Page tietää, että talon on oltava hyvin suunniteltu ja rohkea ratkaisuiltaan, jotta ostajat sivuuttavat suuret haasteet, joita siihen liittyy.