S*ksiniekat
Kaksi onnekasta pääsee päiväksi jahtaamaan arvovonkaletta, mutta saalis karkaa äkkiä käsistä. Hellyydenkaipuu tiivistyy illan rapujuhlissa juhlissa ja meno äityy villiksi.