Lomat lähestyvät loppuaan
Monilla ihmisillä on paljon ajateltavaa ennen kuin loma on ohi. Solveig kohtaa Kevinin, Shanicea syytetään liiasta flirttailusta ja Allan päätyy väkivaltaiseen draamaan.