Lance Reddick and Harry Shum Jr.
Eric Andre pilaa perinteisten myöhäisillan puheohjelmien elementit haastattelemalla hulvattomasti ”huippujulkkiksia” juontajaparinsa Hannibal Buressin kanssa.