Berried Alive
Drama mielii mukaan Melrose 2009:ään ja pyytää Lloydin apua päästäkseen eroon Five Towns -sopimuksestaan. Ashley haluaa lukea Ericin sähköpostit, jotta heidän suhteensa olisi avoin ja rehellinen.