Force Majeure
Beringinmerelle iskee taifuuni ja etelätuuli törmää Summer Bayn lahteen. Casey pyydystää vaikeasti löydettävää bairdirapua. Sig pistää uhkarohkeasti kaikki merrat samaan paikkaan.