Scott joka tiesi liikaa
Kun Bunnicula hypnotisoi Scott Dinglemanin, kaikki Scottin muistot pyyhkiytyvät vahingossa pois. Nyt lemmikkien täytyy kouluttaa hänet olemaan paras mahdollinen versio itsestään.