Ruusukaalikakara
Minan uudella ystävällä Russellilla on synkkä salaisuus... hän muuttuu pikkuhiljaa ruusukaaleiksi! Auttaako Bunnicula poikaparkaa vai päätyykö hän vampyyripupun ateriaksi?