No Power Part I
Pimeys valtaa Jimin ja Jackien kultahääjuhlat sähkökatkoksen takia, jolloin Paulin ja Luken kiristyneet välit saavuttavat räjähdysmäisen ja kammottavan kliimaksinsa.