UFOs Of The Triangle
Taivas Alaskan yllä on täynnä selittämättömiä valoja ja kappaleita. Silminnäkijöiden kertomukset ja ennennäkemättömät todisteet viittaavat siihen, että alueelle laskeutuu ufoja.