Life Is Going To Be Gouda
Sarjassa seurataan kahden reilusti ylipainosta kärsivän siskoksen, Tammy ja Amy Slatonin arkea. Slatonit pyrkivät pudottamaan painoaan, jotta pystyisivät elämään normaalia ja terveellisempää elämää.