Neutral Glam
Perhe on asunut historiallisessa talossa, jossa on lukuisia ongelmia. Mikan ja Brianin tehtävänä on luoda uusi koti, jossa on runsaasti säilytystilaa ja mukautettuja ominaisuuksia jokaiselle perheenjäsenelle.